Je známe, že dosť veľké množstvo podnikateľov, ktorí boli informovaní, že ich "reklama" je nelegálna, prípadne vlastník stojanu nie je mestu známy, nereagovalo na doporučenú zásielku od mesta a tvária sa tzv. na mrtvého chrobáka. Ale mesto dokázalo veľkú časť reklamných plôch pasportizovať a určiť vlastníka.
Perex článku v Pezinčanovi:
Celý článok (zatiaľ iba v .pdf formáte) nájdete TU. Nájdete tam aj ďalšie články, stojí to za prečítanie.
Časť z Vás si dáva otázku, aký zmysel má tento článok.
Mám na to dve odpovede a obe sú správne
1. Vizuálny smog je niečo, čo neskutočne ubližuje mestu, nakoľko kvôli týmto chaotickým reklamám nevidíme prirodzenú krásu mesta a danej lokality.
Nemám reálne fotky z Pezinka, ale prikladám fotku z Hlohovca (zdroj: internet), kde vidíte, koľko toho vizuálneho smogu na malej ploche dokáže byť. Okrem toho vidíte (s určitou dávkou predstavivosti), ako môže daná ulica vyzerať bez tohto smogu.
Vidíte ako tento smog zakrýva architektúru a krásu ulice?
2. Dnes je doba internetu (už viac ako 15 rokov) a zároveň je to už doba ONLINE.
K podnikaniu patrí aj Public relations, reklama, prezentácia, marketing, ... Ktorý je dnes v priestore online...
Pre okres Pezinok tu máte k dispozícii aj tento web okrespezinok.sk, resp. Pezinský informačný portál, ktorý vám pomôže vo vašom marketingu, PR, reklame...
Viac informácii a naše možnosti nájdete po kliknutí na tento banner
►Trh bannerovej online reklamy na Sovensku každoročne rastie
Medziročne rástol o:
67% (2017/2018)
88% (2018/2019)
Viac informácii nájdete tu: Možnosti a ceny bannerovej reklamy na www.okrespezinok.sk
Posledné články